قصتي مع مامتي والرجالة

الجزء الاول
انا نور حياتي زي اي شب عايش انا ومامتي واخوي وولدي عايشين في احد الاماكن الرقية في الاسكندرية في الصبح في المدرسة انا واخوي بليل في النادي او عند جدتي
مامتي زي اي ست طولها ١٧٥ ووزنها ٨٥ بزازها كبيرة بس ماشية مع جسمها طيزها كبيرة شوية ومرفوعة من ورا لبسها بنطلونات وبلوزات وساعت جيية عادي وساعت
بدات قصتي لما كانت في اخر الصف التاثي اعدائي بعد ما ابتدا ابلغ احس ان زبي ابتدا يقف كانت مش عارف اي حاجة عن الجنس ولا يعني اي افلام جنسية واي شي
في يوم رجعت من المدرسة تعبان فتحت الباب مكنش فية اي صوت في الشقة قولت يبقي مامتي نزلت السوق واقفت علي باب الشقة وقلعت الكوتشي سمعت صوت اهات استغربت روحت ناحيت اوضة مامتي لقيت الباب مفتوح ببص علي السرير لقيت خالي احمد نايم ومامتي قاعدة علي زبوا عمالة تقول احححح زبك فشخني اةة فشختك اختك يا احمد مش قادرة نيك اختك اةةة كسي بتاعك يلا هات مش قادرة يلا مش قادرة زبك فشخني اختك متناكة بعد لقيت خالي احمد بيرتعش ومامتي بتضم علية يرضع بززاها يقولها يخربتك فشختيني راحت نامت جنبوا كان اول مرة اشوف جسم مامتي عريان كلو وبزازها وكسها ببص علي زبي لقيت البنطلون غرقان لبن قولتلو ولع سجارة يلا البسي قبل العيال ما يجوا روحت بسرعة ناحيت الباب لبست الكوتشي ونزلت لفيت في الشارع انا دماغي حتقف من للي شافتوا خالي احمد للي بيعملني زي ابنه بيعمل في اختة.كدة
دماغي مش عارف حعمل اية لفيت شوية بعد كدة روحت خبطت علي الباب دخلت لقيت امي قاعدة لبسة قميص قصير بيتي وخالي كان نازل دخلت

سكس اخوات محارم- سكس خليجي - سكس حوامل - سكس شواذ - سكس حيوانات - سكس مصري - سكس اغتصاب عنيف - سكس اجنبيسكس اخوات محارم 
ماما:فين اخوك يا نور
انا:انا تعبت استاذنت من المدرسة روحت لوحدي
ماما:مالك يا حبيبي قربت حضنتني حط وشي بين بزازها
انا:ابعدي يا ماما انا تعبان
ماما:خلاص ياحبيبي خش خد دش نام حعمل الاكل اصحيك
دخلت الحمام ببص في الهدوم لقيت اندر امي مرمي علية خدتوا ببص فية لقيتوا ماليان عرق مش غير ما احس لقيت نفسي بشم فية وبلحس فية ابتدا زبي يقف لوحدو روحت ماسكت زبي اقعد ادعك فية انا بشم في ريحت اندر نادية وبلحس فية لحد ما جبت لبن غرق الحمام استحميت وطلعت دخلت حطيت دماغي علي السرير ونامت

نسبت اقولكم والدي شغال في السعودية بيجي كل سنة شهر
نرجع لقصتنا صحيت من النوم لقيت امي واخوي قاعدين علي الترابيزة الاكل محطوط اقعدنا اكلنا ابتدات ابص لامي نظرة تانية وابص لجسمها واتخيلها وهي قاعدة علي زب خالي وبزازها مدلدلين وهو بيعصر فيهم وهي بتشرب السجاير وابتدا زبي يقف انا باكل بس محدش كان ملاخظ خلصنا اكل واخوي دخل نام انا واقفت اساعد امي في اشيل الاكل انا عيني بتص علي جسمها وزبي واقف كل شوية اتعمد اخبط فيها المس جسمها هي مكنتش حاسة بحاجة وواقفت معاها في المطبخ عيني علي جسمها بعد ما خلصت قالتي انا رايحة عند جدتك تعالي معايا قومنا لبسنا هي لبست بنطلون ضيق علي جسمها وبلوزة* بزازها بانية منها وامي مش محجبة انا لبست شورت وتشرت ونزلنا جدتي ساكنة في اخر الشارع بتاعنا وساكن قدام شقة جدتي عمتي امل وبناتها* اسماء وشيماء وجوزها ميت من سنتين
عمتي من النوع الجسم المربرب للي بزازها قدامها مدلدلين واصلة لحد بطنها وطيزها كبيرة اووي وبتلبس عبايات نقاب علطول
واسماء ٢٢ بس جسمها زي ايتن عامر كدة* بزازها مرسومة وطيزها مظبوطة* وشعرها طويل
وشيماء ١٣ سنة جسمها لسة بزازها لسة بتطلع وطيزها لسة قد للمونة
طلعنا عند جدتي عمتي ساكنة في الشقة للي قدامها علطول الدور مكنش فية غيرهم كان الباب علطول مفتوح انا كانت متعود اروح العب مع شيماء روحت وعمتي جت قاعدت مع امي وجدتي دخلت علي شيماء شوفتها نايمة انا طالع ببص علي اسماء لقتها قاعدة علي السرير* لبسة كاش مايوة بتتكلم في التلفون ايدها علي كسها بتدعك فية روحت* واقفت ورا بأب الاوضة اتفرج عليها هي بتدعك في كسها عاملة تقولي دخل زبك كلو يا يوسف زبك وحشني اووي نفسي تنكني زي امبارح* نفسي زبك يفشخني بتدعك في كسها* جامد انا لقيت زبي واقف من غير ما حس لقيت ايدي بتدعك في زبي بتفرج علي* اسماء علي بتفرك كسها عاملة تتوجع تقول انا شرموطة انا متناكة انا لبوتك يا يوسف مش قادرة انا بدعك في زبي مش قادرة وفجاء رجلي خبطت في الباب لقيت اسماء بصت لقتني ماسك زبي بتفرج عليها قالتي اية للي بتعملو دة شدتني علي السرير* انا زبي واقف قدامي ونايم علي السرير لقتها بتقولي بقيت راجل اهو لقتها نزلت علي زبي حطيت ايدها علية كانت اول مرة في حياتي حد يمسك زبي ومين بت عمتي اسماء لسة بتحط شفايفها علية لقت نفسي ارتعشت وجبت لبن كتير علي ايديها وشفايفها وجسمها ارتعش كتير لقتها بتحضني تقولي اوعي تقول لحد للي شوفتوا للي عملنا انا حبسطك علطول كانت عامل زي الانسان الالي لقتني بقول حاضر* محستش بنفسي غير انا بلبس وطالع رايح لجدتي وسبت اسماء خدت امي روحنا دخلت لقت اخوي ببتفرج علي التلفزيون* دخلت غيرت وامي دخلت غيرت اقعدت في الاوضة بتاعتها انا روحت اقعدت مع اخوي بعد شوية دخلت اشوف امي لقتها قاعدة لبسة قميص وماسكة التلفون بتتكلم فية صوتها واطي قربت من الباب سمعت بتقول بكرة يامحمود تعالي الصبح لما بعد ما ينزلو المدرسة قولت مين محمود دة كمان هو انامامتي شرموطة ولا اية مين دة كمان وقفت اسمع لقتها بتقولو انت وحشني اووي وزبك وحشني* عقلي واقف عن التفكير دخلت الاوضة بتاعتي قولت لازم اشوف مين محمود دة
انتظرني الجزء القادم
وياريت القصة تكون عجباكم
سكس اخوات محارم- سكس خليجي - سكس حوامل - سكس شواذ - سكس حيوانات - سكس مصري - سكس اغتصاب عنيف - سكس اجنبيسكس اخوات محارم 
صحيت تاني يوم قومت عملت حسابي اني لازم اعرف مين محمود للي مامتي كانت بتكلمو امبارح دة لبست لبس المدرسة ونزلت انا اخوي مشيت انا اخوي لحد اخر الشارع قولت* لاخوي انا مش قادر اروح بطني لسة وجعاني من امبارح قولتلو انا حرجع البيت انا روح المدرسة كانت في ثواني طالع الشقة من الباب للي في المطبخ وداخلت اوضتي
بعد ربع ساعة بيص لقيت مامتي لبسة قميص نوم احمر مش مغطي حاجة حتة كسها باين وبزازها حلمتها واقفة فيها ومولعة سجارة وقاعدة* علي الكنبة وماسكة التلفون بتكلم فينك يا كسمك العيال نزلو يلا علشان زبك وحشاني يلا بسرعة قفلت لقيت في ثواني الباب ببخبط وقلبي كان بيدق حاسس انو حيقف في ثواني كانت امي بتفتح* الباب* اتفجت محمود طالع البواب* بتاع العمار بتاعتنا احية الصعيدة للي قاعد* قدام العمارة مش ببتكلم مع حد في ثواني لقيت ببشد امي بيقولها مالك يا متناكة كسك بياكلك من امبارح لية* هي بتقرب علية بتشد شفايفوا وهي ببعض شفايفها ماسك ببعصر بزازها من فوق القميص* وبيضريها علي بزازها يقولها يا شرموطة شايفوا بتاكل لسانها قالتو زبك* وحشني يا فحلي انا متناكتك انا لبوتك نزلت علي الأرض* رفع الجلبية بتاعتوا احييية طالع زب اشبة بعمود كبير اووي ضخم راسو عريضة امي بلعتوا كلو في بقها كانت شرموطة* خبرة في المص وهي ماسك راسها وشعرها بيحشر زبوا في بقها هي بتتوجع مش قادرة تتنفس وهما واقفين علي الباب* راح شدها من شعرها زي الكلبة علي الارض وراة وقاعد علي الكنبة كل دة انا ماسك زبي بفرك فية واقف بتفرج قاعد علي الكنبة هي قاعدة علي الارص اقعد* يضربها بقلم جامد يقولها* انتي اية يا متناكة يا لبوة يا شرموطة يضربها بقلم هي تقولو تاني اضرب وماسكة زبوا بايدها بتدعك* فية يقولها زبي دة سيدك يا متناكة* يا لبوة تنزل تمص فية يمسكوا* يضرب بية علي وشها يدعك زبوا في وشها هي تتوجع تحت مش قادرة* عايزة* اتناك زبك ناشف اووي اححححح وهي يحشروا في بقها راح شدها علي الكنبة قطع ليها* القميص* مسك بزازها* يعصر فيها* ويشد حلمتها وهي احجح مش قادرة بزازي انا متناكة انا كلبة ليك هو يعصر ويشد حلمتها اةةة* افشخني كسي مش قادر يا محمود نفسي اتناك منك قدام الناس كلها* نامت علي الكنبة* راح فشخ كسها اقعد يدعك براس زبوازالعريضة اووي مامتي تحتوا بتتوجع عاملة تقولو دخلو مش قادرة* انا متناكة هو يضرب بزبوا العريض علي كسها** في مرة واحدة رشق زبوا في كسها حسيت ان مامتي اتقسمت نصين من زب محمود* اقعد ينيك فيها براحة هي لفة رجلية علية بتتوجع* اححححح زبك فشخني يا محمود* مش قادرة اةةةة زبك ببوجع اووي انا نزلت علي منظر امي لبن غرق الارض محستش بنفسي غير ومامتي* راكبة علي زب محمود بتنط علية هو بيعصر وبزازها علي الارض وببهبد فيها مامتي بتوجع مش قادرة خلاص كسي اتقسم نصين يقول انتي كلبة ليا يا شرموطة لحد ما جاب لبنوا في كس مامتي وهي اترمت علي الارض هو قام جاب الجلبية بتاعتوا ولبسها وسبها مرمية علي الارض* قالها اعملي حسابك احمد جي ليكي بكرة ظبطي نفسك* وابعتي الفلوس مع ابنك* انا مش حنيكك ببلاش وقفل الباب نزل
انا واقف ببص علي امي زبي مغرق ايدي والأرض لبن هي نايمة علي الارض عريانة ومولعة سجارة ولبن لسة بينزل من كسها لسة برفع البنطلون بتاعي علشان اروح عند* باب المطبخ علشان انزل حسيت ان امي حست ان في حركة روحت* جريت علي المطبخ علشان انزل لقيت مامتي جرت ورايا لحد المطبخ لسة بجري لقت مامتي عمالة تقول حرامي* حرامي انا وصلت للباب المطبخ هي حرامي حرامي نزلت جري علي سلم المطبخ مش حاسس* بنفسي لقيت الايد للي بتسحبني علي جو الشقة ببص لقيت طنط صفاء جارتنا بتقول* لماما في اية مامتي مردتش دخلت علشان كانت عريانة انا مكنتش قادر اخد نفسي دماغي حتقف وقلبي
طنط صفاء في اية يا واد مالك كانت بتبص علي اية ويتجري لية كدة وامك مالها وانا واقف قدامها برتعش وبلبس المدرسة مش حاسس بنفسي مش عارف اقول اية لقتها سحبتني من ايدي دخلت* بيا علي الكنبة وجابت ليا ماية انا مش عارف اقولها اية
طنط صفاء* دية جارتنا ٤٥ سنة بس اية حتة مرة مفبش زيها جسمها مظبوط بزازها مربرة مش كبيرة اوي هي مرة طويلة زي وفاء عامر بظبط عندها الاء بنتها ٢٠ سنة فرسة زي امها* عند حمو ١٥ زي امو واد اببض ناعم خالص مالهوش في اي حاجة بس للي يشوفوا يقول بت ابوهم مات من ٥ سنين
دخلت شريت ماية كان عيالها في المدرسة وهي كانت لبسة قميص نوم حلمتها كانت باينة فية هي تحت الركبة* قاعدت قدامي حطت رجل علي رجل قالي كانت بتعمل اية مستخبي من اية احكي بدل ما اطلع اقول لامك انك كانت واقف فوق
قالتها خلاص يا طنط حقول بس بلاش مامتي علشان خاطري انا* قاعد مش عارف اقول اية لقتها بتقول اية اطلع ليها ولا اية قولتها يا طنط قالتي اوفر عليك انا انت شوفت امك بتتناك الكلمة نزلت عليا زي التلج محستش بنفسي غير انا بعيط هي بتحضن فيا قالتي اهدي يا حبيبي كل حاجة ليها حل قالتي احكي للي حصل حكيت ليها قالتي امك محرومة جوزها مشصحيت تاني يوم قومت عملت حسابي اني لازم اعرف مين محمود للي مامتي كانت بتكلمو امبارح دة لبست لبس المدرسة ونزلت انا اخوي مشيت انا اخوي لحد اخر الشارع قولت* لاخوي انا مش قادر اروح بطني لسة وجعاني من امبارح قولتلو انا حرجع البيت انا روح المدرسة كانت في ثواني طالع الشقة من الباب للي في المطبخ وداخلت اوضتي
بعد ربع ساعة بيص لقيت مامتي لبسة قميص نوم احمر مش مغطي حاجة حتة كسها باين وبزازها حلمتها واقفة فيها ومولعة سجارة وقاعدة* علي الكنبة وماسكة التلفون بتكلم فينك يا كسمك العيال نزلو يلا علشان زبك وحشاني يلا بسرعة قفلت لقيت في ثواني الباب ببخبط وقلبي كان بيدق حاسس انو حيقف في ثواني كانت امي بتفتح* الباب* اتفجت محمود طالع البواب* بتاع العمار بتاعتنا احية الصعيدة للي قاعد* قدام العمارة مش ببتكلم مع حد في ثواني لقيت ببشد امي بيقولها مالك يا متناكة كسك بياكلك من امبارح لية* هي بتقرب علية بتشد شفايفوا وهي ببعض شفايفها ماسك ببعصر بزازها من فوق القميص* وبيضريها علي بزازها يقولها يا شرموطة شايفوا بتاكل لسانها قالتو زبك* وحشني يا فحلي انا متناكتك انا لبوتك نزلت علي الأرض* رفع الجلبية بتاعتوا احييية طالع زب اشبة بعمود كبير اووي ضخم راسو عريضة امي بلعتوا كلو في بقها كانت شرموطة* خبرة في المص وهي ماسك راسها وشعرها بيحشر زبوا في بقها هي بتتوجع مش قادرة تتنفس وهما واقفين علي الباب* راح شدها من شعرها زي الكلبة علي الارض وراة وقاعد علي الكنبة كل دة انا ماسك زبي بفرك فية واقف بتفرج قاعد علي الكنبة هي قاعدة علي الارص اقعد* يضربها بقلم جامد يقولها* انتي اية يا متناكة يا لبوة يا شرموطة يضربها بقلم هي تقولو تاني اضرب وماسكة زبوا بايدها بتدعك* فية يقولها زبي دة سيدك يا متناكة* يا لبوة تنزل تمص فية يمسكوا* يضرب بية علي وشها يدعك زبوا في وشها هي تتوجع تحت مش قادرة* عايزة* اتناك زبك ناشف اووي اححححح وهي يحشروا في بقها راح شدها علي الكنبة قطع ليها* القميص* مسك بزازها* يعصر فيها* ويشد حلمتها وهي احجح مش قادرة بزازي انا متناكة انا كلبة ليك هو يعصر ويشد حلمتها اةةة* افشخني كسي مش قادر يا محمود نفسي اتناك منك قدام الناس كلها* نامت علي الكنبة* راح فشخ كسها اقعد يدعك براس زبوازالعريضة اووي مامتي تحتوا بتتوجع عاملة تقولو دخلو مش قادرة* انا متناكة هو يضرب بزبوا العريض علي كسها** في مرة واحدة رشق زبوا في كسها حسيت ان مامتي اتقسمت نصين من زب محمود* اقعد ينيك فيها براحة هي لفة رجلية علية بتتوجع* اححححح زبك فشخني يا محمود* مش قادرة اةةةة زبك ببوجع اووي انا نزلت علي منظر امي لبن غرق الارض محستش بنفسي غير ومامتي* راكبة علي زب محمود بتنط علية هو بيعصر وبزازها علي الارض وببهبد فيها مامتي بتوجع مش قادرة خلاص كسي اتقسم نصين يقول انتي كلبة ليا يا شرموطة لحد ما جاب لبنوا في كس مامتي وهي اترمت علي الارض هو قام جاب الجلبية بتاعتوا ولبسها وسبها مرمية علي الارض* قالها اعملي حسابك احمد جي ليكي بكرة ظبطي نفسك* وابعتي الفلوس مع ابنك* انا مش حنيكك ببلاش وقفل الباب نزل
انا واقف ببص علي امي زبي مغرق ايدي والأرض لبن هي نايمة علي الارض عريانة ومولعة سجارة ولبن لسة بينزل من كسها لسة برفع البنطلون بتاعي علشان اروح عند* باب المطبخ علشان انزل حسيت ان امي حست ان في حركة روحت* جريت علي المطبخ علشان انزل لقيت مامتي جرت ورايا لحد المطبخ لسة بجري لقت مامتي عمالة تقول حرامي* حرامي انا وصلت للباب المطبخ هي حرامي حرامي نزلت جري علي سلم المطبخ مش حاسس* بنفسي لقيت الايد للي بتسحبني علي جو الشقة ببص لقيت طنط صفاء جارتنا بتقول* لماما في اية مامتي مردتش دخلت علشان كانت عريانة انا مكنتش قادر اخد نفسي دماغي حتقف وقلبي
طنط صفاء في اية يا واد مالك كانت بتبص علي اية ويتجري لية كدة وامك مالها وانا واقف قدامها برتعش وبلبس المدرسة مش حاسس بنفسي مش عارف اقول اية لقتها سحبتني من ايدي دخلت* بيا علي الكنبة وجابت ليا ماية انا مش عارف اقولها اية
طنط صفاء* دية جارتنا ٤٥ سنة بس اية حتة مرة مفبش زيها جسمها مظبوط بزازها مربرة مش كبيرة اوي هي مرة طويلة زي وفاء عامر بظبط عندها الاء بنتها ٢٠ سنة فرسة زي امها* عند حمو ١٥ زي امو واد اببض ناعم خالص مالهوش في اي حاجة بس للي يشوفوا يقول بت ابوهم مات من ٥ سنين
دخلت شريت ماية كان عيالها في المدرسة وهي كانت لبسة قميص نوم حلمتها كانت باينة فية هي تحت الركبة* قاعدت قدامي حطت رجل علي رجل قالي كانت بتعمل اية مستخبي من اية احكي بدل ما اطلع اقول لامك انك كانت واقف فوق
قالتها خلاص يا طنط حقول بس بلاش مامتي علشان خاطري انا* قاعد مش عارف اقول اية لقتها بتقول اية اطلع ليها ولا اية قولتها يا طنط قالتي اوفر عليك انا انت شوفت امك بتتناك الكلمة نزلت عليا زي التلج محستش بنفسي غير انا بعيط هي بتحضن فيا قالتي اهدي يا حبيبي كل حاجة ليها حل قالتي احكي للي حصل حكيت ليها قالتي امك محرومة جوزها مششصحيت تاني يوم قومت عملت حسابي اني لازم اعرف مين محمود للي مامتي كانت بتكلمو امبارح دة لبست لبس المدرسة ونزلت انا اخوي مشيت انا اخوي لحد اخر الشارع قولت* لاخوي انا مش قادر اروح بطني لسة وجعاني من امبارح قولتلو انا حرجع البيت انا روح المدرسة كانت في ثواني طالع الشقة من الباب للي في المطبخ وداخلت اوضتي

سكس عربي - سكس ازواج ديوث - سكس تبادل زوجات - سكس سحاق - سكس محارم - سكس لبناني - سكس عربي ساخن - زب فحل زنجي - سكس عراقي    سكس امهات

بعد ربع ساعة بيص لقيت مامتي لبسة قميص نوم احمر مش مغطي حاجة حتة كسها باين وبزازها حلمتها واقفة فيها ومولعة سجارة وقاعدة* علي الكنبة وماسكة التلفون بتكلم فينك يا كسمك العيال نزلو يلا علشان زبك وحشاني يلا بسرعة قفلت لقيت في ثواني الباب ببخبط وقلبي كان بيدق حاسس انو حيقف في ثواني كانت امي بتفتح* الباب* اتفجت محمود طالع البواب* بتاع العمار بتاعتنا احية الصعيدة للي قاعد* قدام العمارة مش ببتكلم مع حد في ثواني لقيت ببشد امي بيقولها مالك يا متناكة كسك بياكلك من امبارح لية* هي بتقرب علية بتشد شفايفوا وهي ببعض شفايفها ماسك ببعصر بزازها من فوق القميص* وبيضريها علي بزازها يقولها يا شرموطة شايفوا بتاكل لسانها قالتو زبك* وحشني يا فحلي انا متناكتك انا لبوتك نزلت علي الأرض* رفع الجلبية بتاعتوا احييية طالع زب اشبة بعمود كبير اووي ضخم راسو عريضة امي بلعتوا كلو في بقها كانت شرموطة* خبرة في المص وهي ماسك راسها وشعرها بيحشر زبوا في بقها هي بتتوجع مش قادرة تتنفس وهما واقفين علي الباب* راح شدها من شعرها زي الكلبة علي الارض وراة وقاعد علي الكنبة كل دة انا ماسك زبي بفرك فية واقف بتفرج قاعد علي الكنبة هي قاعدة علي الارص اقعد* يضربها بقلم جامد يقولها* انتي اية يا متناكة يا لبوة يا شرموطة يضربها بقلم هي تقولو تاني اضرب وماسكة زبوا بايدها بتدعك* فية يقولها زبي دة سيدك يا متناكة* يا لبوة تنزل تمص فية يمسكوا* يضرب بية علي وشها يدعك زبوا في وشها هي تتوجع تحت مش قادرة* عايزة* اتناك زبك ناشف اووي اححححح وهي يحشروا في بقها راح شدها علي الكنبة قطع ليها* القميص* مسك بزازها* يعصر فيها* ويشد حلمتها وهي احجح مش قادرة بزازي انا متناكة انا كلبة ليك هو يعصر ويشد حلمتها اةةة* افشخني كسي مش قادر يا محمود نفسي اتناك منك قدام الناس كلها* نامت علي الكنبة* راح فشخ كسها اقعد يدعك براس زبوازالعريضة اووي مامتي تحتوا بتتوجع عاملة تقولو دخلو مش قادرة* انا متناكة هو يضرب بزبوا العريض علي كسها** في مرة واحدة رشق زبوا في كسها حسيت ان مامتي اتقسمت نصين من زب محمود* اقعد ينيك فيها براحة هي لفة رجلية علية بتتوجع* اححححح زبك فشخني يا محمود* مش قادرة اةةةة زبك ببوجع اووي انا نزلت علي منظر امي لبن غرق الارض محستش بنفسي غير ومامتي* راكبة علي زب محمود بتنط علية هو بيعصر وبزازها علي الارض وببهبد فيها مامتي بتوجع مش قادرة خلاص كسي اتقسم نصين يقول انتي كلبة ليا يا شرموطة لحد ما جاب لبنوا في كس مامتي وهي اترمت علي الارض هو قام جاب الجلبية بتاعتوا ولبسها وسبها مرمية علي الارض* قالها اعملي حسابك احمد جي ليكي بكرة ظبطي نفسك* وابعتي الفلوس مع ابنك* انا مش حنيكك ببلاش وقفل الباب نزل
انا واقف ببص علي امي زبي مغرق ايدي والأرض لبن هي نايمة علي الارض عريانة ومولعة سجارة ولبن لسة بينزل من كسها لسة برفع البنطلون بتاعي علشان اروح عند* باب المطبخ علشان انزل حسيت ان امي حست ان في حركة روحت* جريت علي المطبخ علشان انزل لقيت مامتي جرت ورايا لحد المطبخ لسة بجري لقت مامتي عمالة تقول حرامي* حرامي انا وصلت للباب المطبخ هي حرامي حرامي نزلت جري علي سلم المطبخ مش حاسس* بنفسي لقيت الايد للي بتسحبني علي جو الشقة ببص لقيت طنط صفاء جارتنا بتقول* لماما في اية مامتي مردتش دخلت علشان كانت عريانة انا مكنتش قادر اخد نفسي دماغي حتقف وقلبي
طنط صفاء في اية يا واد مالك كانت بتبص علي اية ويتجري لية كدة وامك مالها وانا واقف قدامها برتعش وبلبس المدرسة مش حاسس بنفسي مش عارف اقول اية لقتها سحبتني من ايدي دخلت* بيا علي الكنبة وجابت ليا ماية انا مش عارف اقولها اية
طنط صفاء* دية جارتنا ٤٥ سنة بس اية حتة مرة مفبش زيها جسمها مظبوط بزازها مربرة مش كبيرة اوي هي مرة طويلة زي وفاء عامر بظبط عندها الاء بنتها ٢٠ سنة فرسة زي امها* عند حمو ١٥ زي امو واد اببض ناعم خالص مالهوش في اي حاجة بس للي يشوفوا يقول بت ابوهم مات من ٥ سنين
دخلت شريت ماية كان عيالها في المدرسة وهي كانت لبسة قميص نوم حلمتها كانت باينة فية هي تحت الركبة* قاعدت قدامي حطت رجل علي رجل قالي كانت بتعمل اية مستخبي من اية احكي بدل ما اطلع اقول لامك انك كانت واقف فوق
قالتها خلاص يا طنط حقول بس بلاش مامتي علشان خاطري انا* قاعد مش عارف اقول اية لقتها بتقول اية اطلع ليها ولا اية قولتها يا طنط قالتي اوفر عليك انا انت شوفت امك بتتناك الكلمة نزلت عليا زي التلج محستش بنفسي غير انا بعيط هي بتحضن فيا قالتي اهدي يا حبيبي كل حاجة ليها حل قالتي احكي للي حصل حكيت ليها قالتي امك محرومة جوزها مششصحيت تاني يوم قومت عملت حسابي اني لازم اعرف مين محمود للي مامتي كانت بتكلمو امبارح دة لبست لبس المدرسة ونزلت انا اخوي مشيت انا اخوي لحد اخر الشارع قولت* لاخوي انا مش قادر اروح بطني لسة وجعاني من امبارح قولتلو انا حرجع البيت انا روح المدرسة كانت في ثواني طالع الشقة من الباب للي في المطبخ وداخلت اوضتي
بعد ربع ساعة بيص لقيت مامتي لبسة قميص نوم احمر مش مغطي حاجة حتة كسها باين وبزازها حلمتها واقفة فيها ومولعة سجارة وقاعدة* علي الكنبة وماسكة التلفون بتكلم فينك يا كسمك العيال نزلو يلا علشان زبك وحشاني يلا بسرعة قفلت لقيت في ثواني الباب ببخبط وقلبي كان بيدق حاسس انو حيقف في ثواني كانت امي بتفتح* الباب* اتفجت محمود طالع البواب* بتاع العمار بتاعتنا احية الصعيدة للي قاعد* قدام العمارة مش ببتكلم مع حد في ثواني لقيت ببشد امي بيقولها مالك يا متناكة كسك بياكلك من امبارح لية* هي بتقرب علية بتشد شفايفوا وهي ببعض شفايفها ماسك ببعصر بزازها من فوق القميص* وبيضريها علي بزازها يقولها يا شرموطة شايفوا بتاكل لسانها قالتو زبك* وحشني يا فحلي انا متناكتك انا لبوتك نزلت علي الأرض* رفع الجلبية بتاعتوا احييية طالع زب اشبة بعمود كبير اووي ضخم راسو عريضة امي بلعتوا كلو في بقها كانت شرموطة* خبرة في المص وهي ماسك راسها وشعرها بيحشر زبوا في بقها هي بتتوجع مش قادرة تتنفس وهما واقفين علي الباب* راح شدها من شعرها زي الكلبة علي الارض وراة وقاعد علي الكنبة كل دة انا ماسك زبي بفرك فية واقف بتفرج قاعد علي الكنبة هي قاعدة علي الارص اقعد* يضربها بقلم جامد يقولها* انتي اية يا متناكة يا لبوة يا شرموطة يضربها بقلم هي تقولو تاني اضرب وماسكة زبوا بايدها بتدعك* فية يقولها زبي دة سيدك يا متناكة* يا لبوة تنزل تمص فية يمسكوا* يضرب بية علي وشها يدعك زبوا في وشها هي تتوجع تحت مش قادرة* عايزة* اتناك زبك ناشف اووي اححححح وهي يحشروا في بقها راح شدها علي الكنبة قطع ليها* القميص* مسك بزازها* يعصر فيها* ويشد حلمتها وهي احجح مش قادرة بزازي انا متناكة انا كلبة ليك هو يعصر ويشد حلمتها اةةة* افشخني كسي مش قادر يا محمود نفسي اتناك منك قدام الناس كلها* نامت علي الكنبة* راح فشخ كسها اقعد يدعك براس زبوازالعريضة اووي مامتي تحتوا بتتوجع عاملة تقولو دخلو مش قادرة* انا متناكة هو يضرب بزبوا العريض علي كسها** في مرة واحدة رشق زبوا في كسها حسيت ان مامتي اتقسمت نصين من زب محمود* اقعد ينيك فيها براحة هي لفة رجلية علية بتتوجع* اححححح زبك فشخني يا محمود* مش قادرة اةةةة زبك ببوجع اووي انا نزلت علي منظر امي لبن غرق الارض محستش بنفسي غير ومامتي* راكبة علي زب محمود بتنط علية هو بيعصر وبزازها علي الارض وببهبد فيها مامتي بتوجع مش قادرة خلاص كسي اتقسم نصين يقول انتي كلبة ليا يا شرموطة لحد ما جاب لبنوا في كس مامتي وهي اترمت علي الارض هو قام جاب الجلبية بتاعتوا ولبسها وسبها مرمية علي الارض* قالها اعملي حسابك احمد جي ليكي بكرة ظبطي نفسك* وابعتي الفلوس مع ابنك* انا مش حنيكك ببلاش وقفل الباب نزل
انا واقف ببص علي امي زبي مغرق ايدي والأرض لبن هي نايمة علي الارض عريانة ومولعة سجارة ولبن لسة بينزل من كسها لسة برفع البنطلون بتاعي علشان اروح عند* باب المطبخ علشان انزل حسيت ان امي حست ان في حركة روحت* جريت علي المطبخ علشان انزل لقيت مامتي جرت ورايا لحد المطبخ لسة بجري لقت مامتي عمالة تقول حرامي* حرامي انا وصلت للباب المطبخ هي حرامي حرامي نزلت جري علي سلم المطبخ مش حاسس* بنفسي لقيت الايد للي بتسحبني علي جو الشقة ببص لقيت طنط صفاء جارتنا بتقول* لماما في اية مامتي مردتش دخلت علشان كانت عريانة انا مكنتش قادر اخد نفسي دماغي حتقف وقلبي
طنط صفاء في اية يا واد مالك كانت بتبص علي اية ويتجري لية كدة وامك مالها وانا واقف قدامها برتعش وبلبس المدرسة مش حاسس بنفسي مش عارف اقول اية لقتها سحبتني من ايدي دخلت* بيا علي الكنبة وجابت ليا ماية انا مش عارف اقولها اية
طنط صفاء* دية جارتنا ٤٥ سنة بس اية حتة مرة مفبش زيها جسمها مظبوط بزازها مربرة مش كبيرة اوي هي مرة طويلة زي وفاء عامر بظبط عندها الاء بنتها ٢٠ سنة فرسة زي امها* عند حمو ١٥ زي امو واد اببض ناعم خالص مالهوش في اي حاجة بس للي يشوفوا يقول بت ابوهم مات من ٥ سنين
دخلت شريت ماية كان عيالها في المدرسة وهي كانت لبسة قميص نوم حلمتها كانت باينة فية هي تحت الركبة* قاعدت قدامي حطت رجل علي رجل قالي كانت بتعمل اية مستخبي من اية احكي بدل ما اطلع اقول لامك انك كانت واقف فوق
قالتها خلاص يا طنط حقول بس بلاش مامتي علشان خاطري انا* قاعد مش عارف اقول اية لقتها بتقول اية اطلع ليها ولا اية قولتها يا طنط قالتي اوفر عليك انا انت شوفت امك بتتناك الكلمة نزلت عليا زي التلج محستش بنفسي غير انا بعيط هي بتحضن فيا قالتي اهدي يا حبيبي كل حاجة ليها حل قالتي احكي للي حصل حكيت ليها قالتي امك محرومة جوزها مشمش معاها بيقد سنة مسافر اي ست كدة لازم تعمل والانسان ضعيف يا حبيبي اقعد* تتكلم انا خلاص الدموع نزلت من عيني اقعد* تهزر معايا تقولي انت مش مصاحب بقي فين البنات صحابك انت مش كانت بتحب الاء قولتها* ولسة بحبها هي وامها واقعد تضحك تقولي امها كمان انا عيني ابتدا تيجي علي جسم صفاء وبزازها للي كانوا طالعين اووي من القميص وحلمتها للي واقفة زبي ابتدا يقف هي لحظت كدة قالتي شكلك كبرت اووي قولتها انا بحبك اوي يا طنط انتي الاء قالتي تحت الاء اةة انا كبيرة عليك قولتها* كبير فين بس يا وطنط احنا للي كبرنا قدامك انا عيني علي بزازها قالتي عينك* بقي انا عذراك علشان امك قالتي حقوم اعمل ليك شاي قامت انا عيني علي طيزها هي كانت ماشية بتتلوي زي الشرميط انا عيني حتاكل طيزها اية المرة دية جسمها جامد اووي كان نفسي اجرب النيك واشوف دخلت المطبخ عليها واقفت علي الباب وعيني علي طيزها لقتها بتقولي اية للي جابك قولتها جي اساعدك دخلت واقفت بتفرج علي طيزها وبزازها وزبي عامل خيمة في البنطلون بصت ليا وضحكتك قولتي مش قولتك اقعد برة قولتها انتي مستحملة ازاي* كل دة من غير حواز قالتي اتعود قولتها مامتي ازاي مش مستحملة سنة واحد قالتي قدرات بقي وقفت وراها قولتها انا بحبك يا صفاء وبموت فيكي لفت ليا قالتي عيب انا قد امك تقول الكلام دة ليا مسكت زبي قالتي دة كمان عيب يقف كدة وهنا محستش بنفسي غير انا بحط شفايفي علي شفايفها بضمها عليا وهي يتبعدني عنها بتضربني جامدة انا ماسك فيها يبوس فيها اكتر بعصر جسمها كلو في ايدي هي بتضرب* فيا تقولي عيب كدة يا نور انا قد امك ابعد عني ابعد انا ماسك* فيها ببوس فيها مش عايز اسبها نزلت الحس رقبتها لحد بزازها هي بتبعدني بس المقاومة قلت عرفت انها استجابت ليا طلعت ابوسها تاني اقولها بحبك يا طنط صفاء انا كانت حموت واحضنك وجسمك كانت حموت علية نزلت قطعت ليها القميص مسكت بزازها ارضع فيها حلوين اووي يا طنط بزازك كلها للبن هي ساكتة مش سامع صوت عضيت حلمتها لقت طلعت منها اهات بسيطة اقعد العب بلساني في حلمتها هي اححح ارضع بزازي مش قادرة* بقالي كتير محدش رضع منهم شد فيهم انا* بعصر فيهم حلوين اووي لقتها بتضم بزازها علي وشي تقولي مش قادرة كانت حاسة اني مش حتناك لحد ما اموت رفعت رجليها* علي حوض المطبخ نزلت شوفت* احلي كس ناعم مفيش فية غير حبة شعر فوق كدة شفايفوا مدلدلين قالتي الحس ماسكت راسي حطتها علي كسها انا مش قادر اتنفس هي بتدعك كسها في بقي عاملة تتوجع اححح اةةة كسي الحس يا نور مش قادرة كسي عطشان مش قادرة اوووف دخل لسانك كلو في كسي انا بقيت بشد شفايف كسها ببقي بعض فيها* هي بتنزل عسل مغرق وشي وارتعشت جابت عسل كتير علي وشي بقت مش قادرة تقف اةة مش قادرة كسي عطشان لنيك* كل حاجة لقتها قلعتني البنطلون طلعت زبي احييية كل دة يا نور* ومخبية عني أخيرا حرجع اتناك زي زمان من زب عريض وراسوا كبيرة مفيش ثواني لقيت زبي في بقها هي بتمص فية بتلحس في راسو وانا كانت في عالم تاني مش حاسس بنفسي نسيت امي نادية اةةة يا صفاء مصي كويس زبي انتي شرموطة احححح انا كانت بحشر زبي في بقها اةة يا طنط انتي بتمصي حلو اووي قالتي زبك دة بقي بتاعي انا انا مش حسيبوا وتلحس البيض* تشد فيهم انا مش قادر اةةة يا طنط زبي مش قادر قالتي انا مش دلوقتي شرموطتك ومتناكة بتاعتك لقتها بتسحبني من زبي علي اوضة النوم فشخت نفسها علي السرير قالتي يلا دخل يا متناك* زي ما محمود كان بيعمل في امك يلا يا عرص نكني مسكت زبي حشرة مرة واحدة في كسها صرخت صوتها وصل لحد اخر دور اةةةةة زبك* عريض اووي يا عرص نيك يلا اقعد اتحرك مش قادر هي اححح اةة يا* نور مش قادرة كسي عطشان زبك قسمني اتنين نيك يا متناك* زي ما محمود كان بيعمل* في امك نادية* انا مش حاسس بحاجة* شغال نيك وهبدا قولتها مش قادر حجيب لقتها بتقولي هاتهم جو علشان اجيب معاك* اووف جبت لبني جواها اترميت جنبها علي السرير مش حاسس بحاجة لقتها بتحضني بتقولي انت كبرت اهو بقيت راجل قالتي مبسوط قولتها اووي قولتها وانتي قالتي انا مش حسيبك انت دكري انا شرموطتك ولقتها بتبوس فيا وبتحضني وبزازها عليا قالتي يلا علشان* الساعة ٢ فاضل ساعة* علي رجوعك من المدرسة العيال جاين قومت معاها دخلنا الحمام اسحمينا ولبست هدومي قولتي بليل انزل اقعد معايا وذاكر مع حمو لحد* ما نشوف حنعمل اية في امك طلعت من عند صفاء علي شقتنا دخلت لقيت مامتي نايمة دخلت استحميت ودخلت اقعدت علي سريري دماغي عاملة تقولي امي شرموطة اية للي هي بتعملو دة اية للي عملتو مع طنط صفاء دة افتكرت انا نايم عليها وبرضع بزازها انا زبي في كسها مكنتش قادر نامت محستش غير بايد امي بتصحيني الساعة* ٥ بتقولي الاكل علي الترابيزة قمت ونظرتي لامي اتغيرت خالص بقيت اعرف هي بتعمل اية ومع مين وهي بجد شرموطة وهي بتنام مع مين تاني ومين احمد دة بجد امي شرموطة محستش بنفسي غير امي بتقولي في اية ما تاكل علشان خالتك جاية تبات عندنا
استنوني الجزء القادم