الجنس في الحي اشعبي قصة مثيرة ساخنة

لنبدأ معا معرفة المجهول للكثير 👇
كيف تفهموا ما اعيشه و تصدقوا ما رأيته.. اغلبكم لا يعرف عن حياة الكثير من الآخرين.. طريقة الحياه. التقاليد.. السلوك.. القيم و العادات في مناطق محدده تنتظرون إليها من باب الشفقه ولا تدروا حقيقة الحياة فيها..
الظرف القائم الذي كان سبب في كل ذلك.. مجتمع داخل مجتمع من قديم الزمان.. ولكن هل تخيلتم لحظة ان هؤلاء لن يستطيعوا الحياه بشكل طبيعي.. هل التعايش مع الظرف أصبح غني بأمور ممتعة و صعب أن يتخلوا عنها.. انها حياتهم.. وحياتي انا ايضا...

قصة الحي العشوائي في مدينه تمتليء بالضوضاء.. هل تريد أيها المشتاق لمعرفة التفاصيل.. استرخي و أشعل سيجارتك المستورده و الي جانبك قارورة النبيذ او الويسكي الفاخر للتعرف علينا... نعم ترانا في الشارع و لكن لا ترى ما داخلنا. ولا احد يعلم الكثير.. كما كنت انا صغير لا أفهم معنى ما أراه..
صديقي من الحي المتوسط و الفاخر سوف اخلع ليك ملابسنا لتستمتع لعلك تعلم انا لنا في الحياة متعة كبيره.. ستدخل معي بخيالك أماكن قد تتسخ ملابسك و حذائك من المشي فيها.. استعد

××× الحقيقه بداية القصه في حد ذاته كان امر طبيعي لي و لكن هو امر غير طبيعي للاخرين.. ولكن الغير طبيعي لي هو ما صدمت به.....
انا اعيش مع عيلتي في منطقه عشوائيه في مسكن قديم يسكن فيه كتير من العائلات زيينا.. كل دور فيه مطرحين و الحمام بينهم مشترك بين الطرقه بينهم على طلعة السلم. مطرح يمين و مطرح شمال و الحمام البلدي بالباب المتهالك في النص بقعدة الحمام البلدي و خرطوم المايه..
المطرح عبارة عن أوضة كبيره و جزء صغير جانبي فيه أدوات الاكل و باجور الجاز... و طبعا شيشة ابويا..
الاوضه مقسومه بحبل و معمول عليه ستاره قديمة بيضه..
جزء فيه سرير خشبي قديم لأمي و ابويا.. و الجزء التاني فرش على مرتبه كبيره ليا انا و قدريه و زنوبه.. وفرش في قصادنا لسيد اخويا....

عراقي  - سكس اخوات عراقي- سكس عراقي اماني علاء - سكس سمراء - سكس امهات مصري - سكس اخوات مصري - سكس محجبات -   سكس محجبات -
المطرح اللي معانا في الدور فيه محمود ومراته سماح عندهم فرشة خضار في الشارع
تبدأ الحكايه من الشارع الترابي و احنا صغيرين.. شارع لا يوجد فيه الا البلطجية و تجار المخدرات و الخرابات اللي كانت بيوت قديمه وسقطت من تأثير الزمان..
الخرابه هي مكان لممارسة الجنس بين الشباب و البنات اللي بتمارس الجنس مقابل بعض النقود البسيطه.. و ممارسه الجنس الشاذ و شرب المخدرات و تقاسم الحصص بين الحراميه..
وانا صغيره افتكر اول مره اروح الخرابه مع زنوبه و معانا حماده و لطفي كانوا اكبر مننا و رحنا انا وهي الخرابه نلعب عريس و عروسه علشان ناخد فلوس نشتري حلويات من دكان عم عبده ...
كانت زنوبه اكبر مني ولكن جسمي انا فاير عنها. صدري كبير بالنسبه لسني ودا كان كل العيال في الحته بيقولوه في وشي. لكن زنوبه أطول و طيزها اكبر.. وكانت دايما بتروح الخرابه من ورايا وتقولي هرجع علطول.. وانا بلعب في الشارع مع البنات و العيال..
اول مره رحنا كنت خايفه من التجربه الأولى ولكن زنوبه فضلت تزن على ودني لغاية ما رحت.. هناك ورا السور المكسور اوضه لها نص سقف و باب مكسور.. والزباله خلف السور.. البيت الخرابه كان في منطقه بعيده عن الشارع.
دخلت انا و زنوبه و حماده ولطفي فضل برا عند السور يراقب الطريق و يمنع اي حد يدخل و يحذرنا....
حماده رد الباب اللي نصه مش موجود.. انا وقفت في جنب اتفرج ايه اللي بيحصل في الخرابه..
دخل حماده على زنوبه.. و زنقها في جنب و رفع الجلابية بتاعتها و طيزها بانت قدامه.. قلع البنطلون القماش القديم بتاعه و ظهر زبه.. حوليه شعر خفيف.. بدأ يحط ايده في بوقه يبلها و يتف على طيز زنوبه اللي وطت جسمها وظهر شعر طيزها.. رفع جلابيه زنوبه وظهر بزازها الصغيره.. حط زبه بين اطيازها من غير ما يدخل. ومد ايده يمسك بزازها..
زنوبه : براحه يا حماده زبك بيوجع قوي.. اااااه..
حماده : بس يا متناكة صوتك هيفضحنا.. اومال لو دخلته في طيزك..
زنوبه : اهو يا اخويا هوطي صوتي. بس نيك براحه.. واوعى يدخل في كسي.. اااااه
انا بتابع و اشوف ايه اللي بيحصل دا.. مش فاهمه معناه لكن نفسي اجربه.. نفسي احس زي زنوبه..
شويه و لقيته بيقول آآآآآآه ااااه.. و قام مخرج زبه فوق طيزها ونزل حاجه بيضه وهو بيحرك ايده على زبه. انا قلت ايه دا. هو بيفك زنقه ولا ايه.. بس ايه الأبيض دا..
زنوبه لفت ايدها ومسحت اللي نزل و مسحته في الحيطه و نزلت الجلابية و وقفت و هو بيرفع البنطلون..
زنوبه : هات الفلوس
حماده : اصبري يا متناكة يا بنت المتناكة.. مستعجله علل ايه يا شرموطه. هو انا ضحكت عليكي قبل كدا. وبعدين ابقى نضفي نفسك كدا واغسلي طيزك.. ما تخلي الشرموطه امك تنضف الشعر دا يا بت..
زنوبه : هو انا اقدر اقولها.. قلتلها مره وهي بتنضف زبونه.. صرخت في وشي.. قالت لما تبقى تتجوزي يا علقه ولا عايزه تمشي في البطال..

حماده : طب خدي يا بت.. انتي جدعة وتستاهلي
زنوبه : اتنين جنيه بس يا حماده. طب خليهم تلاته.
حماده : هتاخديهم ولا اخدهم و تشربي من المصرف..
زنوبه : لا خلاص.. حلوين يا اخويا.. روح انده لصاحبك علشان نمشي.. مالك يا بت يا نوسه.. خايفه من ايه. مش قلتلك اللعبه سهله..
انا : لا انا عايزه اروح. ومش عايزه العب.. دا مش لعب. دا قلة ادب و شغل بطال..
زنوبه : يا بت دا كلها دقيقين و هتاخدي اتنين جنيه. هو هيعمل فيكي ايه يا بت.. روح يا حماده انده لطفي ..
وقفت في ركن الاوضه واختي زنوبه جت تمسك ايدي وتقولي يا بت متخافيش دا هيجب لبنه و تمشي.
دخل لطفي .. كان شكله حلو بس لبسه زي حالاتنا مقطع. لبس الشغل. شغال صبي ميكانيكي.
زنوبه : تعال يا لطفي .. مش نفسك في نوسه من زمان.. اهي. بس قدرها بقا.. وضحكت.... يلا يا نوسه. متخافيش لطفي جدع وحنين مش زي الواد التاني..
انا بدأت اهدي و الخوف راح مني.. صحيح لطفي حنين.. مسك ايدي وبدأ ياخدني في حضنه وأيده تحسس على جسمي.. بدأت ادوخ و هو مسك بزازي من فوق الجلابية وبدأ يعصر فيهم.. حط ايده من فتحة صدر الجلابية و ايده لمست بزازي... حط شفافيه على شفايفي و يبوس فيا قوي.. طلع بز من بزازي و نزل يلحس فيه و يمص حلمة بزي.. افتكرت اللي كنت بشوفه بالليل بين امي و ابويا. و امي و محمود جارنا.. عرفت يعني ايه جنس..
ايده رفعت الجلابية و وصلت الكلوت بتاعي القديم المقطع بدأ يدعك كسي من فوق الكلوت ويمص بزازي.. انا مغمضه عيني و عايشه في حلم جميل لف جسمي و رفع الجلابية و نزل البنطلون بتاعه بعد ما زنوبه قالته اخلص اتاخرنا..
ايدي ماسكة في الكلوت وأيده بتشد. نجح انه ينزل الكلوت ويشوف كسي وطيزي و الشعر الخفيف عليهم..
وشي لجدار الاوضه وطيزي مفتوحه قدام لطفي اللي هينزل لبنه من زبه بعد ما يدعك زبه في طيزي و كسي وافخادي..
اوووف زبه لمس طيزي ودخل بين افخادي.. رفيع لكن سخن يخلي جسمي يرتعش.. بدأ يدعك كسي بزبه.. و خرم طيزي و بدا يتحرك بسرعه و انا حسيت اني بنزل مايه من كسي.. اااااه احساس حلو كنت محرمه منه.. اااااه بدأت اقول ااااه.. ااااه و زنوبه تضحك وتقرصني في طيزي..
زنوبه: عرفتي انه حلو يا بت.. علشان تسمعي كلامي بعد كدا
بدأ لطفي يلزق فيا و زبه فوق طيزي و مسك بزازي من تحت الجلابية.. بدأ يدعك زبه جامد
انا : اااااه انا هعمل مايه على روحي يا زنوبه.. خليه يبعد
زنوبه : يخيبك.. اعملي يا بت دي مش مايه.. اعملي و ملكيش دعوه.. وانت كمان خلص يا لطفي هاتهم بقا كفايه
لطفي : هجيب اهو.. ااااااه ااااه ااااه
انا ارتعشت وانا فاهمه اني هعمل مايه و حسيت بلبن لطفي على طيزي.. اااااه. ايه الرعشه دي. اول مره احس بيها..
زنوبه مسحت اللبن و مسحته في الحيطه و رفعت الكلوت و نزلت الجلابية. انا مش قادره ارفع ضهري.. وقفت و مكسوفه من الاتنين..
لطفي : خدي يا بت.. مش خساره فيكي..
اداني تلاته جنيه.. فرحت بيهم قوي.. و حطيتهم في صدري..
لطفي طلع يامن الطريق و خرجنا انا و اختي مشينا في الشارع...
رحنا لعم عبده جبنا منه حلاوه و خدنا الفلوس و طلعنا المطرح بتاعنا....
سرحت في كل اللي شفته قبل كدا و مكنتش عارفه معناه..
عرفت يعني ايه جنس.. كل الغموض في الأحداث اللي حصل قبل كدا و بيحصل بدأ يظهر قدامي..
امي مع ابويا.. امي مع محمود جارنا.. امي مع كل الناس اللي كنت بروح معاها ليهم.. امي بتتناك من ناس كتير.. اختي زنوبه عرفت ليه الشباب في الشارع بيقولو عليها زنوبه الواسعه...
عرفت ليه العيال بتقول لسمير يا بن المره المومس...
عم عبده وانا صغيره لما كنت اروح له اشحت حتة حلاوه مولد ويقولي تعالي نضفي المخزن و اديلك.. وادخل معاه المخزن يقعدني على حجره و زبه يقف و يحطه بين طيزي على الهدوم و يمسك بزازي اللي زي التفاح زمان و نفسه يزيد و جسمه يشد و بعد كدا يزقني من على رجله و الاقي مطرح طيزي عنده مبلول.. ويديني حته الحلاوه و يقولي اوعي تقولي لحد..
فوقت من السرحان على ايد اختي زنوبه و هي بتقرصني في بزي...

زنوبه : مالك يا بت سرحانه في ايه.. عجبك اللعبه يا بت و ضحكت..
انا : بس بقا يا زنوبه.. انا مش راحه تاني. أحسن يتقال عليا كلام بطال.. هو مش كدا يبقا نيك يا زنوبه.. يعني انت بتناك
زنوبه : يا بت تتناكي ايه. هو حد دخل حاجه في كسك. دا اسمه تفريش.. يعني لعب عيال.. هفرجك علي النيك انا.. وضحكت
انا : هتفرجيني فين يا ختي.. لا انا مش راحه في حته..
زنوبه : مش هتروحي يا ام بزاز كبيره انتي.. النيك هنا في الاوضة بالليل.. بس انتي تسمعي الكلام و تتفرجي وإنتي ساكته. جتك خيبه.. انتي الوحيده اللي عبيطه هنا. دا سمير الأهبل دا الصغير عارف كل حاجه..
انا : هنا فين يا زنوبه.. قصدك ابوكي و امك.. ما انا عارفه اللي بيحصل.. وسألت امك قبل كدا ضربتني وقالت دي حاجات ناس كبيره متساليش عنها اصل ابوكي يقتلك.. بس انا انهارده فهمت كل حاجه.. وضحكت
زنوبه : يخرب عقلك يا مضروبه.. يعني انتي عارفه.. يخيبك بت....
انا : انهارده بس فهمت كل شي..

 سكس بزاز كبيرة - سكس صوفيا ديي - زب اسود كبير -سكس فموي - سكس بنات اجنبي - نيك مصري- سكس سما المصري - سكس مني فاروق وشيماء الحاج